sâmbătă, 2 mai 2015

Din nou în blogosferă...

Blogger? Nu, nu sunt!Dar...plictisit cum sunt din fire îmi mai scriam oarece gânduri pe un blog micuţ.Bravo, măi Denis...nu ai mai scris de 2 ani şi acum iar a dat plictisul în tine...De...roata e rotundă şi de la atâta învartit aiurea am cam ameţit...ia să revin eu cu picioarele pe pământ ! Am fost cuplat cu El...acum nu mai sunt şi ce fasole să fac? Să scriu...Ce ? Încă nu ştiu...oi vedea eu...
Prima postare dintr-un blog pierdut începea cam aşa :
Avem blog,nici nu conteaza daca il citeste cineva sau nu!Conteaza ca avem!Si eu am...si daca tot am...o sa stau de vorba cu mine...si o sa scriu ganduri pentru nimeni...despre lume...despre lumea mea.Aceasta lume bizara si hulita...lumea gay...cu oameni normali si actori fardati,care incearca sa isi joace piesa!Dar din pacate,piesa lor nu e teatru si tinde spre bordel... pas pas pas incepem....
Ei şi câtă dreptate am avut in urmă cu 5 ani,nu a fost teatru a fost bordel...un bordel ieftin, plin cu curve versate. Am jucat piesa mea neştiind că sufleorul nu tine cont de act, de relaţie...şi şoptea de sub şcenă un singur cuvant : SEX! Şi aşa s-a dus pe pulă...pe pula altora o relaţie de 6 anişori. Viaţa nu e eternă...nu contează o vorbă,o mângâiere, un umăr la greu...astea se pot schimba rapid pentru un dărab de pulă ! Deci bine am revenit în blogosferă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu