luni, 18 mai 2015

Altă discriminare...


Cică o altă curte în care îşi fac treburile unii Domni ai planetei, Curtea de Justiţie a Uniunii Europene a decis că homosexualii nu pot dona sânge...şi bine înţeles nu e discriminare. Cică reprezintă un risc crescut de a infecta cu HIV pe cel care primeşte sângele.Da??? Apoi ce steaua voastră voi nu faceţi analize??? Eu zic să interziceţi să doneze sânge şi ţiganii, indienii şi congolezii...că nu sunt prea curaţi oamenii ăstia...şi fără discriminare, se înţelege...
Presa din România...cam tăcută...dar mirificul ziar Libertatea titrează mare: "Veşti de groază pentru homosexuali şi lesbiene! Vezi ce s-a decis la cel mai înalt nivel! " De groază sunteţi voi mă ziarişti de carton. Cel puţin homosexuali români nu sunt foarte afectaţi...deoarece sunt foarte puţini cei declaraţi şi sunt şi foarte obişnuiţi cu discriminarea...
Ei, pe când mă gândeam eu cum şi-or da seama aştia de îţi iau sânge ca eşti gay citesc pe Monitorul de CJ.,că va trebui să răspunzi la o întrebare dacă ai avut relaţii sexuale cu un alt bărbat...la femei nu mai întreabă...Bun mă caprelor,mâine merge un gay să doneze sânge, ia chestionarul şi trage o bifă la nu...ce faci? Îi tragi nădragi jos şi te uiţi în cur? Dacă îi activ îi sufli în trompă sau ce? Ori trebuie să anunţi cu un an înainte şi ţi se pune o cameră de filmat în frunte să vadă cu cine te fuţi? Na, că eu unul nu prea îmi dau seama...
Da pe x că merge la curve şi nu se potejează nu îl intrebaţi nimic? Da pe cei bătuţi de soartă care caută în tomberoane şi se spală în râu şi trec pe la voi,nici o întrebare, nimic?
Oricât se chinuie cineva să demonstreze contrariul, chestia cu donatul de sânge gay...din păcate e o altă discriminare...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu